dimarts, 17 de juny del 2008

Me cagu en la puta

Com diu el titul me cagu en la puta et pots creure k no em passu avalancha a expert i em quedo a 93% de pista quan avans feia 93% de notes 4estrelles 212.000 punts estic per retirar-me pk estic apunt de deprimir-me o no ara en Jordi em dira k "avans molava tiu" i jo fare buaaaaaa me cagu en tot pero fare tot el posible pk el cumple den jordi esurtit-me i poder xulejar (jejejejejejejejejeje) pero ara mateix no estic de humor per dir gaire cosa mes els examens man anat béééééé (suposu) me trobat la maradona (marta amador) amb la euge. bueno man dit k no repeteixi k em mataran bueno defet auran de fer cua perk ja son bastans ki mu an dit xD jeje ja no tinc res mes a explicar pk k us explicaria una converse:... no seria molt aburrit.
-...
No et creguis mai algu k tingui mes de 15 anys psss.
k us explicare ara dons no u se a si... GIRONA A 2A biéééééééééén

Bueno men vaig a la dutxa pk aixo no te sentit pk me aburro bueno potser dema us posu un video de plats bruts jeje

Adeu sia