diumenge, 6 de juliol del 2008

The zelda the wind waker

Hola k tl? k k no ho sabeu els rumors the zelda the wind waker surtira per wii i si cal mel comprare en angles jeje un imatge un video i frases jeje


Bueno jo la imatge si es pot demana vull k sigui aixi pero no us emocioneu pk encara nomes son rumors us posare un video i don he tret la informacio

el video i ara la web de la informacio
http://www.vgboxart.com/view/8564/the.legend.of.zelda.the.wind.waker.wii.edition

Vale ara frases de jo i altra gent

Jo-Pol
(Feia olor a suat i jo me uloru i no era jo el k feia olor a suat i oloru en en pol)
-Ets tu qui fas olor de suat?(mentres el olisquejo)
-Si (mentes sen reia)

Jo-Martí
Va anar el lavabo
i quan va anar va saltar a sobre el seu llit i va comença a votar i votar i despres em mira i jo em ric i em diu
-Vota mol no es gent dificil fer-ho
-jejeje
-jejeje

Jo-Marina
(ens estavam varallant i de cop em diu)
-Vas neixre amb els peus(marina)
-I tu no?(jo)
-Vull dir k vas treure els peus avans k el cap (marina)
-Home aixo s'avissa.(jo)