dimarts, 12 d’agost del 2008

Jet lag

Hola avui com es natural el titul no tindra res aveure amb l'escrit espera... avui si aixo sa de celebrar xampany fred xD bueno per comença si que us explicare una cosa k no te res aveure xD xD avui es el cumple den Martí si ja se k normalment no felicitaria ningu pero... aquesta persona es una persona especial pk? aa misteri de la vida aus ho dire el proxim dia xD bueno ara us ficare un video de la canço preferida the zelda the wind waker

Espero k funcioni vale ara un capitul de jet lag tv3 k no saveu k es dons molt malament bueno us el anava a ficar pero com k no em deixa el you tube per algu k desconect us pusare un anunci molt bo k a mi em va fer molta gracia xD

Aaaaa no us espeava-ho eee (no ni jo tampoc) bueno nom em despedeixu diencvos o mes aviat enseñan-vos una imatge
http://www.mundogatos.com/images/imagenes-gatos-graciosas-p.jpg dons no la web
adeu sia

1 comentari:

troloroloro ha dit...

"JET LAG"???????? Pero bueno Nil, mas commugut tu tambe em caus mol be! A! per cert l'anunci mola moltissim aveure si un altre dia en fiques mes!
Vinga ens veiem d'aqui una setmana per la festa ja et trucare ok? dew!