divendres, 12 de desembre del 2008

Les bormes per internet

Segur (o no) aus han fet una broma d'una tia bona que us demana per sortir i llavors comenses a sospitar de que es algu k testa prenent el pel
Tot seguit:(-- es = a ella) (- aquest soc jo)
--uenaas wapooo(K)
-Qui ets?
--buenooo te lo vyy expliiicaar
--estavamos en el cuadro
--i te vi un dia suviendoo sillas no se a doondee
--y niño tienes un culo :P
-o gracies xd
--mencantes...
--donaria la meva vida per estar al teu costat
--testimo mes ke a ress
--jo tagrado?
-no se en el cuadrat era-ho moltes si puguesis especificar
--et pasuu una fotuuu
-ok
--esqee gua estic super contenta d tenir el teu msn
-te la passat la benavides o la alba
--no :S
--yo soc de palamos
--estava en les motos en kukadas
--qii soon elleeees?
--et sonuu?
- no se es k anava carregat :S
-:(
--peroo tagradoo?:(
-mestas ficant sota pressioxd
--man demanat molts per sortir pero yo vui qe siguis tuu <----(primer problema allarga les paraules com la marte benavides)
-com has conseguit el meu msn (per curiositat)
--guaa no menrecoorduuu numes voliia teniirluu
-saps aqui em recordes a una k es diu sara benavides
Bueno la segona prova ha sigut aquesta foto:
en la part vermella diu clarament dulce shcy
3 prova li he demanat ke fiques la web cam i ha dit la tinc enxufada pero no funciona pk va caure cacaulat
4Ella sen ha anat 5 minuts avans k la marta benavides
En fi molt rar tot plagat jo crec k la gent es gilipolles perk me la volen jugar nestic convensut adeu sia

1 comentari:

troloroloro ha dit...

Jo tambe estic d'acord amb tu pero per un moment pensa que es veritat...
Uf... quin traume bueno ens veiem, Dew!


P.D.
(Té la nostra edat??)